საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში - ძველი ვერსია
მომხმარებლის უფლებების დაცვის ცხელი ხაზი 598 05 44 22 კონკურენციის ეროვნული სააგენტო 2 44 07 70 მომხმარებლის უფლებების დაცვის ცხელი ხაზი 598 05 44 22 კონკურენციის ეროვნული სააგენტო 2 44 07 70 მომხმარებლის უფლებების დაცვის ცხელი ხაზი 598 05 44 22 კონკურენციის ეროვნული სააგენტო 2 44 07 70

საქართველოს კონკურენციის ეროვნული სააგენტო 2022 წლის საქმიანობის ანგარიშს აქვეყნებს


დოკუმენტში წარმოდგენილია - კონკურენციის პოლიტიკის მიმართულებით განხორციელებული რეფორმები, 2014-2022 წლებში მიღებული ძირითადი მაჩვენებლები, მიღებული შედეგები და სტატისტიკა. ასევე, ადგილობრივ და საერთაშორისო ფორმატში განხორციელებული აქტივობები.


კერძოდ, კონკურენციის ეროვნულმა სააგენტომ 2022 წელს:
– დაასრულა 3 მოკვლევა, ხოლო 2 საქმეზე დაუშვებლობის გადაწყვეტილება მიიღო
– დაასრულა 3 მონიტორინგი, დაიწყო 2 ბაზრის შესწავლა
– გასცა 17 რეკომენდაცია: 1 - საწვავის ბაზარზე; 2 - ჰოსპიტალურ სექტორში ოჯახის ექიმის მომსახურების ფარგლებში; 13 - ფარმაციის ბაზრის შესწავლის პროცესში და 1- მთარგმნელობითი-სათარჯიმნო მომსახურების სექტორში.
– 6 კონცენტრაციაზე გასცა თანხმობა
– მომხმარებლის უფლებების დაცვის სექტორში დაიწყო 47 საქმის შესწავლა, ხოლო 4 საქმეში პირობითი ვალდებულების ხელშეკრულება გააფორმა.


24.04.2023
უკან დაბრუნება